קינוחי מוס בכוסות – הצעת הגשה

כל מוס, מכל מתכון, ניתן להגיש גם בכוסות אישיות שקופות. קינוחים קטנים, עם הרבה יתרונות גדולים: הם טעימים. אם אהבתם מוס כלשהו בגרסת העוגה המשפחתית, תהנו ממנו מאוד גם כמנה אישית.

מה טוב בקינוחי כוסות?

הם נראים נפלא. יש משהו מקסים וחגיגי בקינוחי מוס, לא משנה באיזה גודל הם באים. הקינוחים הקטנים עשויים להיות לא פחות מרשימים מעוגות המוס הגדולות, ויש הטוענים שאפילו יותר (תשאלו את אולמות האירועים וחברות הקייטרינג, שגובים תוספת תשלום על שדרוג עוגות מוס שבתפריט למוסים אישיים, זהים…).

הם נוחים להגשה. בניגוד לעוגות מוס, שמגישים בטמפרטורה כמעט מדוייקת, כשהן חצי קפואות (לא ישר מהפריזר- כי אז הן קשות מדי. לא אחרי הפשרה מלאה במקרר- כי אז הן רכות מדי לחיתוך), קינוחים בכוסות הם סלחניים יחסית. לא צריך לפרוס אותם, הם נותרים אסתטיים גם אם הקרם מתרכך (אין לו הרי לאן לנזול…) ואם הם קרים ומוצקים מדי, מספיק לחכות זמן קצר להפשרה. בנוסף, הכוסות נוחות לאחיזה וקל לאכול מתוכן בלי להתלכלך, עד הכפית האחרונה.

הם מתאימים במיוחד למכיני מוס טירונים. מוס יציב דורש הקצפה מוצלחת. לא שזו משימה בלתי אפשרית- אם נצמדים להוראות המתכון, מקפידים על כמה טיפים בסיסיים (שימוש בשמנת מתוקה קרה מאוד, טרייה, עם אחוזי שומן גבוהים) ועוצרים את המקצף בזמן- אין סיבה שהמוס שתכינו לא יהיה נפלא. אבל אם אין לכם עדיין ניסיון במוסים, ואתם אתם לא בטוחים שתגיעו לדרגת ההקצפה הנכונה, עיצוב המוס בכוסות שקופות יבטיח שהמנה לא תטפטף לצדדים.

כלים אחרים, תוספות אחרות

כיף לגוון בתוספות ובקישוטים שלהם. לא בטוחים מאיזו תוספת כל האורחים יהנו? אתם יכולים לפנק כל אחד בתוספת אחרת: גנאש שוקולד בצבעים שונים, שערות חלבה, פירות טריים (שמסדרים ממש לפני הגשה), אגוזים, שברי מקופלת, ריבת חלב… אפילו אם הכנתם מוס בטעם אחד, אתם מוזמנים להשתעשע ולסדר מגש שאין בו שתי מנות זהות.

במתכון הטריקולד תוכלו למצוא הוראות להכנת מוס שוקולד לבן, מוס שוקולד חלב ומוס שוקולד מריר.
אפשר לבחור רק באחד המוסים, להכין שניים או שלושה מוסים בכוסות נפרדות, או ללכת עד הסוף ולהכין קינוחי טריקולד, עם שלוש שכבות של שלושה שוקולדים, בכוס אחת…

שיטת ההגשה בכוסות מתאימה, כמובן, גם לכל מוס אחר, אבל לא רק למוסים: קינוחים נוספים עם מלית רכה שלא דורשת אפייה, כמו בננה ספליט ועוגות גבינה קרות, יראו מצוין בכוסות שקופות.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar

תוכן קולינרי ישראלי איכותי
powered by foody